پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118478
??عادت که براي پولدار شدن بايد ترک کنيم
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2367

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اگر?? سال و يا کمتر داريد طبيعي است که سعي کنيد توانايي ها و نقاط ضعفتان را کشف کنيد پس از شاخه اي به شاخه ديگر پريدن شما طبيعي است اما اگر در ?? سالگي همان راه را طي کنيد يک جاي کار مي لنگد. رابطه چنين فردي با موفقيت رابطه عکس است و او و موفقيت هيچ وقت يکديگر را ملاقات نمي کنند.


براي رسيدن به ثروت بايد اين عادت ها را ترک کنيم:

?. از اين شاخه به آن شاخه پريدن
براي رسيدن به موفقيت وثروت اول بايد بدانيد در چه کاري استعداد داريد،سپس اهداف خودتان را مشخص کنيد و بعد هيچ وقت از اين شاخه به آن شاخه نپريد.
اگر?? سال و يا کمتر داريد طبيعي است که سعي کنيد توانايي ها و نقاط ضعفتان را کشف کنيد پس از شاخه اي به شاخه ديگر پريدن شما طبيعي است اما اگر در ?? سالگي همان راه را طي کنيد يک جاي کار مي لنگد. رابطه چنين فردي با موفقيت رابطه عکس است و او و موفقيت هيچ وقت يکديگر را ملاقات نمي کنند.

?.خرج بيشتر از دخل
يک فرد ثروتمند ممکن است در ماه خيلي چيزها بخرد اما براي هرچيزي که مي خرد احساس نياز مي کند و براي تهيه آن دليل دارد و هيچ وقت بيش از دخلش خرج نمي کند.
چنين آدم هايي کمتر وام هاي خرد مي گيرند و بيشتر در پي يافتن سرمايه گذار مناسب هستند.

?. زندگي بي برنامه
براي برنامه ريزي لازم نيست مثل رئيس جمهور بودجه سالانه تان را تنظيم و ترسيم کنيد اما هر روز بايد دقيقا بدانيد که چه کارهايي را بايد انجام بدهيد و اولويت هاي شما کدام است.
افراد ثروتمند کارهايي که آنها را از برنامه هايشان دور مي کند انجام نمي دهند.

?. دوستان بي ارزش
افراد ثروتمند شبکه دوستي بزرگ و ارزشمندي دارند که بسيار گسترده و صميمي است اما در کنار آنها افراد به درد نخور يافت نمي شود.
دوستي بايد هدفمند باشد دوستان شما معرف شخصيت شمايند پس از هم نشيني با کساني که ارزشي ندارند پرهيز کنيد.

?.سرمايه گذاري روي ديگران
افراد موفق و ثروتمند هيچ وقت روي ديگران سرمايه گذاري نمي کنند به اين معني که از هيچ کس توقعي ندارند و بر روي امکانات هيچ کسي غير از خودشان حساب باز نمي کنند.
به اين ترتيب دائما درحال آموختن هستند و به هيچ عنوان از فراگيري آنچه مربوط به رشته تخصصي شان و شيوه هاي سرمايه گذاري است طفره نمي روند و آموختن در اين مسير را به هرکاري اولويت مي دهند.

?.پرخوري
تحقيقات مختلف در سراسر جهان ثابت کرده که انسان هاي ثروتمند به سلامتي خود به شدت اهميت مي دهند و در بين آنها کمتر افراد داراي اضافه وزن و بيمار ديده مي شود.

?.ترس
آدم هاي موفق وثروتمند قدرت ريسک پذيري بالايي دارند و اصولا با ترس ميانه خوبي ندارند به اين ترتيب کمتر پيش مي آيد که نسبت به چيزي اظهار نگراني کنند.
البته اين به معني بي گدار به آب زدن و انجام کارهاي بي هدف نيست بلکه آنها هميشه و قبل از انجام هر کاري مشورت و مطالعه مي کنند اما وقتي تصميمي گرفتند ترس به خودشان راه نمي دهند.

?. کوته انديشي
آدم هايي که ما به عنوان موفق مي شناسيم با کوته انديشي هيچ ميانه اي ندارند براي اهداف کوتاه مدت و خوشي هاي لحظه اي کاري نمي کنند و سرمايه شان را در جايي به کار مي برند که در طولاني مدت برايشان ثمرات فراواني بر جاي مي گذارد.

?.بي مسئوليتي
افراد موفق به شدت مسئوليت پذير هستند مهم نيست مراقبت يک روزه خواهر زاده هايشان باشد ،اداره يک شرکت بزرگ و يا خريد ماست .
براي انجام هر کاري مسئوليت پذيري بالا و دقت عمل ستودني دارند.

??.يأس
موفق ها با يأس، نااميدي و غم هيچ رابطه اي ندارند. آنها در سخت ترين لحظات بهانه اي براي اميدواري دارند و به مشکلات به عنوان يک ظرفيت بالقوه مي نگرند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html